Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 09:42:35 +0300

Tere!

Kohtla-Järve Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/05989 aadressile Ida-Viru maakond, Kohtla-Järve linn, Ahtme 
linnaosa, Ahtme mnt 2 (Puurkaev) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Puurkaevu rajamine avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27004877>  (menetlus nr: 
431680), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohtla-Järve Linnavalitsus) või menetleja (ANDRES PEDIUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister